Detail položky
č. 105 168 Canaletto - Visentini, Benátky orig kolor rytina 1735
HISTORICKÉ OBDOBÍ
před r. 1800
MÍSTO EXPEDICE
Praha
Počet návštěv: 344
PODROBNÝ POPIS
Canaletto Benátky, rytina Visentini z roku 1735 Roku 1735 nechal zhotovit Joseph Smith, sběratel a mecenáš Antonia Canaletta soubor rytin od předního benátského rytce a malíře Antonia Visentiniho. Canaletto se na tomto souboru také osobně podílel. Tyto rytiny pak následně Canaletta proslavily po celé Evropě a Smith prodal své již zakoupené obrazy předním anglickým šlechticům. Antonia Canalleta (1697-1768) představovat nemusíme. Antonio Visentini (1688-1782) byl benátský malíř, architekt a rytec, profesor na benátské akademii se specializací na perspektivu. papír rozměr 49 x 33,5 ,Náměsti svaté Marie de Zobenigo - Bénátky (Venezia) . Titulní strana prospectu z kterého pochází tato rytina s podobiznou Antonia Canala (Canaletta) a Antonia Visentiniho není předmětem prodejea slouží pouze k ilustraci. Krásný stav, papír cca 50 c 46 cm,v paspartě, původní kolorit, vzácná a vyhledávaná rytina.

CENA POLOŽKY     19 950 Kč

Canaletto - Visentini, Benátky orig kolor rytina 1735
položka číslo: 105 168
Cena položky 19 950 Kč



Na následující stránce
Vaši koupi závazně potvrdíte.
 
NEBOJTE SE NAKUPOVAT!
Nákup na eAntiku je naprosto bezpečný:
1. Předmět, o který máte zájem, kupujete potvrzením tlačítka KUPUJI.
2. Bezprostředně po potvrzení koupě obdržíte z eAntiku e-mail s informací, že žádaný předmět je pro Vás rezervován.
3. Způsob dodání zboží dohodnete s obsluhou eAntiku v dalším kroku objednávky. Můžete zvolit například:
* osobní převzetí a zaplacení v kanceláři eAntiku
* zaslání předmětu na Vaši adresu na dobírku
* zaslání balíku po uhrazení částky na účet provozovatele
* u objemných předmětů s Vámi způsob předání a cenu dohodneme individuálně

© 2003-2016 STUDIO 1809, s.r.o.
© 1992-2016 Softwarové řešení Studio dmm
 
 
Tohle je legrácka
 
19601355_1506765742679537_7572204702821685455_n

Tohle je jen legrácka banální prázdninová. Ale stejně je zajímavé, jak jeden výraz tváře působí různě v různých kontextech, jak zdánlivě zvláštní a tajůplná renesanční tvář může působit současně a jak brzy se okouká, když je jí moc.

......... z facebooku eAntiku (2. 7.)